Gårdagen!

Jag och Malin hade en alldeles superkul kväll igår! Det var dans, dricka, musik och många skratt. Det var nog en av de roligaste kvällarna jag haft ute måste jag säga. Vi träffade på många trevliga människor, och de gjorde kvällen ännu bättre!

Vi hade planerat att åka hem runt två, men vi hamnade av någon anledning på Max, och sedan blev klockan helt plötsligt halv fyra innan jag var hemma. Helt sjuk! Det faktumet gjorde att jag inte alls orkade upp till jobbet, utan sov till halv ett istället. Förlorade tyvärr lite pengar, men jag hade antagligen somnat på jobbet annars.

Imorn blir det jobb iaf.

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaah vad kul det var, det gör vi om snaaart tycker jag :D Btw så kom inte jag i säng förän kvart i fem hahah :P

2009-07-26 @ 14:12:25
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0