Filmdag med Malin.

Nu sitter jag hemma hos mamma igen, och väntar på att Malin ska ringa, så jag kan gå och möta henne. Vi ska köpa godis, läsk och bara mysa och se på film hela dagen. Jag vet att det är varmt och fint väder, men det kan vara mysigt att ha en sån här dag med nån gång ibland. Dessutom var det länge sen vi sågs.

Elsk är i Jönköping idag, så honom lär man inte se skymten av. Men hoppas han har roligt iaf, och att det slutar regna där nere. Kan inte va kul att glo på fotboll i ösregn. Men men.
Igår gick jag och elsk på bio och såg the Proposal, vilket var en sjukt bra film. Har nog aldrig skrattat så mycket förut. Jag som inte brukar gilla komedier älskade filmen, för den var liksom en lite annorlunda komedi. Rörigt, jag vet.

Men nu ska jag väl försöka läsa ikapp allas bloggar som jag har missat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0