Back in business!

Hello my friends, I'm back in business! För ett litet tag i alla fall.
Själva anledningen till att det verkat som om jag gått under jorden, var att min kära mor som sagt lyckades ta sönder hela datorn. Så den har varit på reparation, och själv har jag faktiskt varit bortrest rätt mycket också. Direkt när vi slutat skolan droc jag och Mathilda med våra konfirmander till Visingsö i typ en vecka. Sen har jag jobbat, och igår kom jag hem från Öland där jag varit i fem dagar med min kära vänner. Och jag måste nog göra er besvikna, för det kommer nog inte bli så mycket uppdateringar för ett tag heller. För er som inte vet har jag halvt flyttat hem till min kära T, och hans dator är tyvärr också trasig för tillfället. Dessutom jobbar jag hur mycket som helst den här månaden, men om T's dator kommer hem igen snart, kanske jag kan få upp ett par inlägg i veckan iaf.

På tal om trasiga saker, fick min mobil lust att lägga av och inte funka över huvudtaget igår. Jag höll på att få panik, för vi var på väg hem från Öland, och jag kunde inte få tag i någon. Snacka om att vara handikappad. Men jag fick till slut tag i en telefon, och idag var jag nere på mobilrep för att se om dom kunde göra nått åt saken. Jag fick driva runt på stan i en timme, och när jag kom tillbaka, så levde min kära telefon igen! (Det stog tillochmed återupplivning på kvittot, haha) Så nu är allt frid och fröjd igen.

Detta kanske blev ett tråkigt inlägg, men nu vet ni att jag lever! Skriver snart igen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh tack där fick jag orsaken till att det var omöjligt att få tag i dig igår, skickade typ 100000 sms :O vi måste ses snart tjejen :)

2009-07-03 @ 14:36:32
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/
Postat av: Tomas

Wie, älskling är tillbaka:)<3

2009-07-03 @ 14:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0