Äta?!

Idag är en sån där dag som man bara vill kunna radera. Jag är helt utmattad i huvudet av allt tänkande, och trött på alla idioter på jobbet. Helst av allt skulle jag bara vilja gå och lägga mej och sova i ett dygn. Men det går inte. För jag jobbar imorn. Och jag behöver pengarna. Så jag ska genomlida ännu en dag på jobbet innan jag har ledigt på onsdag. Jag kommer inte orka, men jag får väl låtsas eller nått.

En annan sak jag har tänkt på att vid sånna här tillfällen, så glömmer jag bort att jag är hungrig. Eller, jag glömmer inte, men jag struntar i det. För att jag har dom känslorna, är ett sorts bevis på att jag fortfarande lever och är vid medvetande. Dessutom har jag ingen lust att äta heller. Undrar hur många kilon jag kommer förlora på det här? (Nej, jag har inte anorexia, jag är bara väldigt upptagen på annat håll för att orka hålla reda på resten av mitt liv).

Nu ska jag kanske se Beck om jag orkar, annars sitter jag här ett tag till innan jag går och lägger mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0