Ännu en dag på skandiamäklarna?

Har precis vaknat, och jag måste bara få säga hur skönt det är att vara ledig ibland! Snart ska jag äta lite frukost och sen hoppa in i duschen. Ska ner på stan sen vi halv ett och möta Daniella. Det ska bli lunch på Paus, och sen (om jag inte gissar helt fel) kommer jag hamna på Skandiamäklarna, ännu en dag. Daniella gillar tydligen när jag sitter där och underhåller henne, haha.

Annars har jag inget planerat idag. Handla borde jag väl göra i och för sig, med tanke på att jag inte gjorde det igår. Jag måste ju ha mat med mej till jobbet imorn, och då kan det ju vara bra att ha något ätbart hemma. Eller vad säger ni?

Nu ska jag äta frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0