090710

Är hemma hos mami en sväng för att kidnappa datorn, så då tänkte jag att jag kunde slänga in ett inlägg här. Just nu händer det inte så mycket i mitt liv, så därför behöver ni inte vara speciellt ledsna över att jag inte skriver så ofta. Jag mest sover, jobbar, lagar mat, diskar och umgås med T. Inte så intressant eller hur? Det enda som är lite nytt, är väl att jag och T har börjat leta lägenhet lite smått. Min mamma har eventuellt hittat en trea hon villha, och då får ju jag liksom inte plats, haha. Så vi kollar lägenheter för fullt. Dessutom försöker jag få tag i ett helgjobb tills i höst, så vi klarar ekonomin lite bättre!

För tillfället sitter jag och kollar upp texten till en låt som jag ska sjunga på min gudmors bröllop den 1 augusti. Försöker ladda ner den så jag kan ha den i min mp3, men det verkar inte gå så bra. Men det löser sig nog.

Ikväll blir det Otten med min söta Malin, och vi kommer äga stället! Först ska vi förfesta lite hemma hos henne i underbara Söderköping, och sen drar vi in till stan. Hoppas vi träffar lite folk vi känner, det är alltid kul.



PARTY!

Kommentarer
Postat av: TUMADRE svarar:

Självklart var 89 rätt svar!

2009-07-10 @ 13:08:37
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: Daniella

PARTTY! :) ha det så kul!

2009-07-10 @ 13:58:14
URL: http://denisedaniellajozafine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0