Vilken dag!

Imorse vaknade jag hemma hos Mathilda eftersom vi skulle jobba med konfirmanderna idag. Vi var på plats kvart i tio och halv elva åkte vi mot Linköping. Det var en upplevelse kan jag säga, med tanke på att det var första gången Mathilda körde SvenskaKyrkan-bilen, och hon inte riktigt visste hur den fungerade. Men kul var det i alla fall.

När vi kom fram tog vi en tur runt om och i domkyrkan, och det var båd kul och intressant. Sen när Liza hade pratat ett tag insåg vi att klockan var ganska mycket, så vi styrde stegen mot restaurangen "Den Gyllene Måsen". (Även kallad Mc'Donalds, haha!). Där satt vi tills Mathilda kom fram till att hon var tvungen att åka, så vi drog med oss tre konfirmander och småsprang tillbaka till bilen. På vägen hem skulle vi hämta upp Linda med, och det blev en intressant tur genom Linköping innan vi äntligen hittade rätt. Sedan åkte vi, mycket försenade, hem igen.

Jag kan säga att det är skönt att vara hemma efter en rätt händelserik dag, och nu ska jag bara ta det lugnt. Ska söka lite jobb om jag orkar, hehe. Annars lär det bli att läsa lite bloggar och bara chilla.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0