Trött!

Eftersom vi började tidigare idag än de första dagarna var det svårt att ta sig upp på morgonen. Men det var inte bara det. Även om det var en kort dag i skolan så är ju hur trött som helst nu på kvällen. Tittade på några avsnitt av One Tree Hill förut, och jag höll på att somna flera gånger. Undrar hur det blir om några veckor när allt liksom kommer igång ordentligt, och man har massa porv och inlämningar. Vill inte ens tänka på det.

Den här kvällen kommer inte se mycket mer annorlunda ut, än de flesta andra. Jag lär väl sitta här och läsa lite bloggar ett tag, och sedan gissar jag på att jag hamnar framför ett avsnitt av One Tree Hill, igen. Haha! Jag är verkligen besatt. Snart är första boxen slut också, så då blir det till att inhandla nästa. Det är en dyr hobby jag har...
På tal om dyrt. Är någon som vet vart man kan hitta de alldeles underbara Ben&Jerry glassarna här i stan förutom på City Gross?! Brukar ju liksom inte ha vägarna förbi där så ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0