Tillbaka.

Anledningen till att jag inte bloggad mer igår, var att jag var på möte från klockan fem till nio! Och eftersom det var ute i Skärblacka, så tog det ett tag att komma hem. Tio övr tio ramlade jag in genom dörren här hemma, och då var jag så trött att jag hade kunnat somna i hallen. Men det gjorde jag inte, utan jag ringde D och pratade en liten stund, och sedan la jag mej i säng, och somnade fortare än jag kunde säga Kudde.

Men nu är jag tillbaka vid medvetande, om än lite trött. Försöker pigga upp mej med en kopp te, men när ens mattelektion börjar om ca 40 minuter, så är det nästan omöjligt att bli pigg. Men jag får trösta mej med att D kommer till mej sen, och stannar hela helgen. Ska bli riktigt mysigt. Vi har fått lite oilka erbjudanden om fest och sådär, men vi vt inte hur vi gör än.

Nu ska jag dricka upp mitt te, och sedan gå och borsta tänderna.
Hörs mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0