Tidigare måndagar.

Idag var det första lektionen i projektarbetet, och jag kan säga att den inte var välkommen. Att dom tar en av våra värdefulla sovmornar, är inte speciellt populärt. Att läraren har jordens jobbigaste dialekt, gör inte det hela bättre. Inte för att jag brukar ogilla dialekter, men hon var verkligen jobbig att lyssna på.

Idag efter skolan ska jag bara ta det lugnt. Skulle vara mysigt att ta en fika, men jag har ingen att fika med. Skulle i och för sig behöva gå ner till stan och köpa ett skärp, men det kanske jag hinner att göra senare i veckan. Malin kanske kan följa med när hon och jag ska gå på bio på torsdag eller fredag. Vi ska ha lite biomys och se Bröllopsduellen. Ska bli riktigt trevligt!

Nu har jag historia, och ska se till att få något gjort, innan någon blir arg på mej, för att jag sitter här och bloggar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fika with meee! :D Jag är sjuk just nu men snart? :)

Vi måste testa nåt nytt ställe *-) :P

2009-01-19 @ 14:47:57
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0