Plugg

Fösta skoldagen för året är slut, och jag är hemma igen. Ingen mjukstart direkt, utan läxor redan nu. Har lite kvar från förra terminen också, vilket inte gör det mindre jobbigt i och för sig. Och jag som hade tänkt att verkligen satsa på skolan i år. Det blir tufft kan jag säga.
Satt och disskuterade mitt liv med Daniella förut, och vi kom fram till att hon och jag nog bytte livsstil vid tolvslaget på nyår. Hon som alltid hade något att göra och hade en fullbokad kalender varje dag förut, har nu istället börjat ta det lite lugnt. Och jag, som inte gjorde speciellt mycket förra året, har nu istället hur mycket som helst! Men det SKA gå.

Nu ska jag ägna eftermiddagen till att skriva ihop en artikel till svenskan, och sedan ska jag ta itu med boken "Onskan" som ska vara klar på onsdag, vilket jag helt hade förträngt. Där har ni min eftermiddag.
Vad ska ni göra?

Skriver mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: filippa

bara ta det lugnt och träffa äckeljanni :)

2009-01-12 @ 15:10:33
Postat av: Linnea :D:D:D:D

Jag har planerat en resa till Trysil med bla nån som hette Roger och var ny i Sörping och han vart ganska chockad när han insåg att du hade vart ledare hos oss (också :P) Han jobbade i skärblacka förut :D haha

2009-01-12 @ 20:07:44
URL: http://entand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0