På väg att bli sjuk.

Jaa, det är precis så det är. Inom en snar framtid kommer jag antagligen ligga i sängen med feber och behöva nässpray i en månad! Haha. Men men, det är så det är vid den här tiden på året. Och jag brukar ju nästan aldrig vara sjuk, så det är väl dags nu.

Idag har jag bara två lektioner och slutar tjugo i elva. Dock orkade jag verkligen inte släpa mej upp imorse så för mej blir det bara en lektion. Sedan ska vi försöka jobba klart med vårt mediaprojekt som måste bli klart innan tisdag. Och sedan klockan tre har jag prov på medeltiden, och om vi säger såhär, jag har ju inte pluggat ihjäl mej precis, så vi får se hur det går.

Nu sitter jag här och äter nyttig frukost, för en gångs skull, och hoppas att den ska motverka miin sjukdom på nått magiskt sätt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man äter choklad och sötsaker varje dag och bestraffas med sjukdom, då försöker man övertyga de högre makterna genom att äta nyttigt ;) (Y) bra myh... det funkar säkert :D jag är också sjuk :( kram

2009-01-22 @ 11:20:30
URL: http://mangoom.blogg.se/
Postat av: David

Lycka till på provet älskling :)

2009-01-22 @ 12:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0