Onsdag.

Alarmet på mobilen ringd 06.30 idag, men jag kom inte upp ur sängen förrän tjugo minuter senare. Det blev att ta en snabbdusch och sedan göra sig iordning. Jag har bestämt mej för att göra allt som krävs på mornarna för att komma i tid den här terminen. Vi får se hur länge det håller...

Idag har vi världens tråkigaste schema. Vi har svenska, engelska och matte, och sedan går vi hem halv ett. Det där med att sluta tidigt är väl inte så dumt, men att ha alla tre grundämnen på samma dag? Vem kom på det egentligen?! Dessutom är det två av dem som jag absolut inte gillar, och då blir det ännu jobbigare. Jaja, nog klagat för idag. Nu ska jag dricka upp mitt te, läsa lite bloggar och sen gå till skolan. Vi hörs i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0