Media.

Nu sitter vi här i fotoredigeringssalen, och väntar på att få använda studion. Dock verkar det ta ett tag, eftersom okunniga människor håller på och försöker leka smarta, och tror dom vet vad dom gör. Ursäkta om jag låter elak, men jag blir bara så irriterad. Vi ska ta EN bild, för att vi ska kunna fortsätta med vårat arbete, och dom låter oss inte göra det, bara för att dom FAKTISKT var först...

Nu när jag ändå är igång och klagar, kan jag ju spy lite hat över min tandläkare medans jag är uppe i varv. Jag hatar henne! Hon skulle ta bilder på mina tänder och satte den där grejen i munnen på mej för långt bak så jag höll på att kräkas, sen skulle hon ta bort lite tandsten och tog den läskiga "kroken" och började dra mellan tänderna. Det blödde hur mycket som helst och hon bad inte ens om ursäkt eller berättade vad det var hon gjorde. Så henne tänker jag inte gå till fler gånger! Usch!

Nu ska jag kasta ut dom som är inne i studion, så att vi kan fortsätta jobba.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0