Måndagskväll.

Efter skolan kom Filippa hem till mej för att vi skulle plugga. Men det blev inte så mycket plugga. Det blev mest prat om killar, lägenheter och massa annat strunt. Riktigt trevligt faktiskt. Det var ett tag sedan vi bara satt och pratade. Sen åt vi mat, och efter det blev det en omgång Wii. Jag vann, haha! För en gångs skull... ;)

När hon hade åkt hem slappade jag en stund i soffan, och nu hamnade jag här. Lär väl sitta här ett tag och läsa bloggar, och titta på lägenheter som jag drömmer om att ha råd med. Men men, jag får nog fortsätta drömma ett tag till.

Imorgon bitti, ska jag till tandläkaren, och jag kan säga att jag inte direkt är jätteglad över detta. Jag gillar inte tandläkare, för dom gör oftast så att jag blöder i munnen och får ont. Usch på dom! Men dom gör väl bara sitt jobb antar jag. Hoppas bara den här är snällare än den förra, annars byter jag igen.
Efter tandläkaren imorn ska jag träffa Carl på stan och äta frukost. Det ska bli riktigt trevligt.

Nu ska jag vara lite social och sedan blir det nog ett avsnitt av One Tree Hill och en kopp te.


Kommentarer
Postat av: David Johansson

vi ska bli rika och ha den finaste lägenheten av alla! :)

2009-01-19 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0