Mammor och datorer

Idag har det varit en Mamma-dotter dag och jag och Mammi har gått på stan och varit hos mormor. Lyckades hitta lite fina underkläder på H&M. Inte så farligt dyrt heller, så jag är nöjd. Efter det åkte vi hem till mormor och fikade i hennes nya lägenhet. Den var faktiskt riktigt fin.
När vi var klara där, åkte vi till MediaMarkt, och jag måste säga att jag älskar den affären. Jag skulle kunna gå där i timmar, och bara önska mej allt jag vill ha därifrån. Dock skulle den önskelistan bli ganska dyr. Men jag unnade mej i alla fall den första One Tree Hill-boxen för 400 kr. Så det ska jag fördriva de närmsta tråkiga kvällarna med hade jag tänkt.

När jag kom hem fick jag något konstigt ryck och slet ut alla mina kläder ur garderoben, och sorterade dem, och la in/hängde in dem igen. Sen har jag fått för mej att jag ska möblera om i mitt rum, så det ska jag och D underhålla oss med imorgon. Sen på kvällen ska vi gå på bio och se den nya Wallander-filmen! Ska bli hur mysigt som helst.

Nu till anledningen av dagens rubrik. Mamma fick för sig att hon skulle uppdatera vår msn, till beta versionen. Så det gjorde hon. Det enda problemet var att den inte fungerade på vår dator. Så då skulle jag (av alla människor på denna jord) försöka fixa till detta problem. Så nu, ett par timmar senare, har vi i alla fall msn, dock på engelska. Så det blir morgondagens lilla problem att ta itu med.

Nu ska jag gå och slänga alla kläder som jag rensat ur, och sedan ska jag poppa popcorn och lägga mej i sängen och se på One Tree Hill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0