Lägenhet?

Har nu fördrivit tiden med att titta på Let's Dance, precis som många andra i detta avlånga land. Orkade dock inte lägga ner hela min själ i det, så jag kan inte säga att jag har någon favorit. Dock har jag redan lyckats hitta någon jag stör mej på. Blondinbella! Dels dansade hon som en kråka, eller något annat stört man kan likna det med. Dels så slänger hon ur sig en komentar som jag helt och hållet fick rycket på, rent ut sagt. "Det kommer inte alls att bli lättare för mej bara för att jag är ung, jag menar... man dansar ju inte pardans när man är 18" Det kan man väl visst göra?! Jag gör. Blev så irriterad.

Efter Let's Dance hamnade jag här framför datorn och hamnade utan att tänka mej för inne på hemnet och började leta billiga lägenheter här i stan. Och där var den! Min lägenehet. Eller, jaa asså... den är ju inte min än, men man kan ju hoppas. En etta med rätt stort kök, ett stort vardagsrum/sovrum och fint badrum. Det var kärlek vid första ögonkastet! Nu ska jag bara övertala mamma. Det får vi väl se hur det går... Hon är ju inte precis glad över att jag vill flytta.

Nu ska jag fortsätta prata med D i telefonen.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0