Kväll.

Nu har jag skrivit klart min artikel, så jag kan lämna in den imorgon. Jag hittade ingen information om det jag egentligen skulle skriva om, så jag gjorde det bästa av situationen. Hoppas Karin blir nöjd. Är inte klar med "Ondskan" än, men tror nog jag hinner läsa ut den ikväll. Hoppas det i alla fall. Häftet till den får jag göra imorn kväll istället. Men det har jag tid med.

Idag var det min tur att stå för matlagningen, så det blev pannkakor till mej och syster. Blev lite lätt middag eftersom det bara var vi två som skulle äta. Kändes så onödigt och göra nånting stort då.

Snart ska jag ta en kopp te, och mysa framför ännu ett avsnitt av One Tree Hill. Jag är helt såld på den serien. Det kommer sluta med att jag har alla boxar, haha. Hoppas ni har en trevlig kväll.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0