Ingen sovmorgon.

Idag ringde väckarklockan nästan två timmiar tidigare än den brukar. Och jag kan lova er att det inte var lätt att komma upp. Men nu har jag duschat, och sitter här med lite frukost. Tjugo i åtta kommer bussen, så jag ska väl försöka vara klar då.
Ska bli intressant och se om jag hittar till den nya tandläkaren. Jag har ju aldrig varit där, så et blir ett litet äventyr. Efter besöket där, ska jag gå för att möta Carl, och så ska vi äta frukost (igen) tillsammans. Sen efter det, ska jag väl se till att ta mej till skolan. Där blir det att jobba hårt, eftersom våra reklamprojekt ska bli klara idag, och som vanligt är vi lit illa ute. Men det ska nog gå.

Vid klockan tre ska jag och Malin ner till stan, för hon skulle köpa träningskläder. Kanske blir en fika också, det vet man aldrig.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0