Ica.

Imorse lyckades jag ännu en gång komma i tid till mediekunskapen, och det är väl andra gången sen vi började med den, haha. Brukar alltid komma 2-3 minuter sent, men den här terminen börjar bra. Idag satt vi och såg på film hela lektionen, som vi sen ska analysera. Förstog dock inte spciellt mycket, för filmen var rätt konstig. Long kiss godnight hette den. Någon som har sett den?

På eftermiddagen hade vi mediaproduktion som vanligt. Vi satt och redigerade film och gjorde planscher och flamsade runt allmänt. Vi tog en rast på nästan en timme, när vi bara fikade och pratade strunt, men det var rätt trevligt. Vi har ju inte så himla mycket kvar nu, så vi borde hinna klart nästa vecka. Ska försöka ta bilder på det färdiga resultatet sedan och lägga upp lite bilder här, så ni får se.

Förut idag var jag på väg ner till Ica här i centrum, och skickade då iväg ett sms till min kusin. För en gångs skull svarade han ganska snabbt (haha, förlåt). och sedan underhöll han mej under hela min lilla vistelse i affären. Det blir så mycket roligare att handla om man har någon att prata med eller så.
När jag kom hem sedan satte jag mej för att plugga på svenskan som Karin sagt skulle vara klart imorn. När jag sedan skickar iväg ett sms till Céline om frågorna, visar det sig att man tydligen inte alla behövde vara klar. Jaja, vad ska man göra? Jag kan ju iaf trösta mej med att det är klart nu.

Kvällen kommer nog som vanligt bestå av en kopp te och ett eller två avsnitt av One Tree Hill. Idag kanske det även blir lite glass med chokladsås, vi får se.
Hoppas ni har en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0