Huvudvärk

Idag vaknade jag med huvudvärk, så jag ställde om klockan så jag skulle få sova lite längre, vilket resulterade i att jag missade svenskan. Men jag missade inget viktigt, så det gör inte så mycket. Nu när jag vaknade var huvudvärken nästan borta, så nu har jag gjort i ordning mej och ska snart gå till skolan.

Dagen idag är väl ganska slapp egentligen. Jag har bara två lektioner nu, eftersom jag missade svenskan, och sedan slutar jag vid halv ett. Sedan har jag ett liiitet hål mellan halv ett och halv sex ungefär. Då måste jag sätta mej på bussen till Skärblacka, för att hinna till KU som startar ikväll. Men under min lilla lucka ska jag väl plugga tror jag.

Nu ska jag dricka lite äppeljuice, och sedan borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0