Historia

Nu sitter jag i skolan och har historia. Vi ska skriva om folkmord på Romerna och det är väl inte sådär jättekul. Har fått reda på att jag ligger på ett G i kursen, och det tror jag att jag kan nöja mej med, så jag orkar inte anstränga mej. Vet att det går emot mitt nyårslöfte. Men jag orkar inte!

Snart är det engelska, och jag vill inte gå dit. Läraren är störd, och ger oss dumma uppgifter hela tiden. Vem orkar det? Efter det är det mat iallfall. Fast det är äcklig mat. (hmm, det är verkligen ingen bra dag idag...) Och som en fin avslutning på dagen så måste jag åka till haga och ha tråkigt teckenspråk. Utan Hanna dessutom, för hon är i Göteborg. Grr på henne.

Sen kommer iallafall D hem till mej, och det är väl det enda som är bra idag. Ska bli mysigt att träffa honom igen. Har ju inte sett honom sedan i måndags. Vi ska se på film och imorn ska vi baka pizza hemma. Mums!

Nu kanske jag ska se till att få nånting gjort?!

Hur ser er dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0