Hemma från Sälen.

Hej hej alla!

Nu är jag äntligen hemma från sälen igen, och jag måste säga att det faktiskt är ganska skönt. Det var massa snö och jättefint där uppe, men ingenting går upp emot att få slänga sig i sin egen säng efter att i nästan en vecka sovit i en säng som man får ont i ryggen av.
Om ni undrar vad vi gjorde, tänk om igen... Vad gör man i Sälen? Jo, man åker skidor. Så jaa, det är vad vi gjorde. Det var faktiskt roligare än jag hade väntat mej, och jag kanske till och med följer med nästa år med.

Idag har jag bara varit hemma och latat mej. Eftersom jag trodde att vi skulle komma hem idag egetligen, så hade jag ju reda tagit ledigt för idag, så jag tänkte att jag lika gärna kunde vara hemma. Så jag har packat upp min väska och städat lite på mitt rum. Och ikväll ska jag nog sätta mej framför tv;n med en skäl popcorn och se nån film eller nått. Är det något bra på tv;n idag?!

Uppdaterar nog lite mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0