Godmorgon Tisdag.

Idag ringde klockan vid åtta, och jag lyckades komma ur sängen sådär tio över. Det är väldigt bra gjort för att vara mej. Tog en dusch och sen började jag rota runt i garderoben efter ett linne jag ville ha. Men det är helt, borta! Jag kan inte hitta det nånstans. Garderoben är "nystädad" så där kan det inte ha kommit bort. Det var inte i tvättkorgen och inte i torkskåpet. Hmm... jag tror jag får fråga ut min kära mamma sen när hon kommer hem ikväll. Jag hittade i alla fall ett annat linne, så jag ska inte gå naken om det var det ni trodde, hehe.

Första lektionen idag är mediekunskap men Leo. Vi håller på med film just nu, och det är ganska skönt måste jag säga. Vi kommer se massa filmer de närmsta veckorna, så det kommer vara ett trevligt litet avbrott mellan alla vanliga lektioner. I och för sig ska vi analysera filmerna, men det gör man ju i princip varje gång man ser en film, om man tänker efter. Enda skillnaden är väl att man inte skriver ner det.

Nu ska jag göra mej iordning och gå till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0