Glass.

Idag har jag och D varit duktiga. Istället för att bara vara inne, så åkte vi ner en sväng till stan. D laddade på sin mobil, och jag shoppade lite. Det blev en duschcreme med peeling, en sjal från H&M, en tunika från Gina Tricot och ett armband och sex par örhängen från Ur&Penn. Ska förska få till en bild på dom och lägga upp här senare i veckan.

Nu på kvällen har vi spelat lite Wii, och ätit glass. Senare är det Trollkarlens hemligheter, och det ska vi se medan vi äter chips och dipp, och läsk. Tjockis-kväll, ohjaah!

Imorn blir de att gå upp tidigt, eftersom vi ska ha våran första lektion i projektarbetet. Ska bli intressant. Dessutom har vi en hel timme att bara sitta i skolan innan mediakunskapen börjar. Undrar va vi ska göra då?

Nu ska jag vara social med D.

Kommentarer
Postat av: emma

verkar som en bra söndag och mindra bra måndag ;) peeling låter skönt, och min är snart slut så jag får också ge mig ut på jakt snart ^^

2009-01-18 @ 21:08:09
URL: http://frostflinga.blogg.se/
Postat av: Myh (svarar Emma)

Den på Åhlens är det 25% rabatt på! :D

2009-01-19 @ 12:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0