Frukost!

Jag som alltid tyckt att jag inte har varit en frukostmänniska, har kanske ändrat mej liiite på den punkten. Men det beror helt enkelt på vad det är för frukost. Te eller O'boy och mackor, funkar utmärkt. Men när det kommer till fil eller yoghurt och sånt där, då blir det för mycket. Så just nu sitter jag här och dricker lite te, och äter några knäcke. Jag tycker ni borde vara stolta över mej. För några månader sedan åt jag ju inte frukost alls.

Idag börjar jag tjugo över åtta och slutar runt halv ett om jag inte minns fel?! Känns ganska skönt. Då ska jag hem och packa, eftersom jag ska spendera helgen hos min D.Det ska bli hur mysigt som helst. Vi ska se film och kanske gå ut och fota lite.

Jag lovar att jag ska bättra mej när det gäller bilder. Ska försöka få upp några snart!

Hoppas ni har en bra morgon!

Kommentarer
Postat av: David

Klart jag är stolt över dig :)

2009-01-30 @ 10:03:10
Postat av: Hanna

Ofc är jag stolt över dig, :D

2009-01-30 @ 17:00:03
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0