Förmiddagsfika på stan.

Det blev inget långt inlägg med bilder igårkväll, eftersom min kära mamma hade ockuperat datorn. Och när hon väl gick och la sig, så var jag oxå hur trött som helst. Så jag ska försöka mej på det idag istället.

Idag är jag hemma från skolan, eftersom jag endast hade 40 minuter svenska, och jag kan jobba hemma med det vi håller på med. Så istället för skolan, ska jag ner till stan om en halvtimme och möta Mathilda och Sandra, och så ska vi gå och ta en förmiddagsfika.
Efter det ska jag faktiskt, hur mycket jag än hatar det, gå och lämna in min kära mobil! Den funkar ju inte som den ska och nu imorse fick jag nog helt enkelt. Så det blir mobilakuten för den, och min gamla telefon för mej ett tag framöver.

En annan sak som jag har insett, är att jag bara har 2 dagar på mej att välja kurser till IV-valet och mediainriktningen. Iof vet jag vad jag ska välja, men om det är som det brukar, så brukar inte sidorna funka som de ska. Men vi får se hur det går. Tänkte att jag skulle sätta mej när jag kommer hem från stan.

Nu måste jag kila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0