Ett besök på IKEA

Idag blev jag väckt av att mamma kom in i rummet och frågade om vi skulle åka iväg till IKEA. Och eftersom jag älskar att köpa inredningsgrejer, eller bara titta på allt fint, så sa jag ja! Det var bara att hoppa in i duschen, och sedan åkte vi iväg. Dock spenderade jag inte så mycket pengar idag, eftersom jag vill spara lite tills jag flyttar hemifrån. (Gissar att det inte är såå långt kvar!). Men det blev i alla fall
- Lampa för 49 kr
- 2 Hyllplan att sätta fast i väggen 99 kr/st
- 3 Tavelramar 39 kr/st

När vi kom hem spenderade jag en timme till att sätta i kort som jag framkallade för ett tag sedan, i tavelramarna, och nu saknas det bara ett vattenpass och en borrmaskin för att få upp tavlorna och hyllorna någolunda rakt.

Ikväll ska jag skriva på en historiauppsats som jag förtängt att jag har och kanske söka jobb. Ska försöka komma i säng lite tidigare idag än igår. Det är ju trots allt skola imorn.

Hur har eran helg varit?

Kommentarer
Postat av: David Johansson

Yey, har du taklampa nu!? :D

2009-01-25 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0