En morgon på Haga.

Godmorgon!
Idag startade dagen klockan 06.00 och jag kan säga tt det var tufft att komma ur sängen så dags. Men jag lyckades i alla fall, och nu sitter jag här med en kopp te och det är ca 20 minuter tills bussen går. Min första lektion är på Haga idag, eftersom jag läser teckenspråk på Individuella valet. Sedan ska jag till min vanliga skola och ha lektioner där.

Dagens schema efter skolan, ser ut ungefär såhär:
- Klockan ett ska jag ner till stan med Daniella.
- Halv fem ska jag vara vid Komvux och där hämtar Mathilda upp mej.
- Klockan fem börjar vår planering inför kommande helg.
- Någonstans runt nio kan jag beräkna att jag är hemma igen.

Så ser min dag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0