Det här med rubriker alltså...

Jaa, som ni ser så kunde jag inte komma på någon rubrik på dagens inlägg, men jag hoppas ni överlever i alla fall. Nu är jag äntligen hemma från skolan igen. Dagen har segat sig framåt, och varit allmänt långtråkig. Så nu ska det bli skönt att få slappna av en stund. Sedan ska jag eventuellt göra en historiauppgift, om jag inte redan har lämnat in den?! Har så mycket att tänka på så jag håller inte reda på om jag har gjort saker eller inte. Sjukt irriterande ska ni veta.

Tänkte dessutom få upp lite bilder här sedan, om det vill samarbeta med mej vill säga. Så vi får väl se hur det går. Hade tänkt försöka mej på det här med bloggdesignen snart också, men jag kan säga att det inte riktigt är min starka sida. Så om någon vet nån som är bra på att göra bloggdesings får ni gärna slänga in en kommentar!

Hoppas ni har en bra dag i det fina vädret. Jag ska nog fixa lite här hemma, och sedan lägga mej och titta på One Tree Hill (jag vet, man ska inte vara inne när det är fint väder, men jag är besatt!). Hörs mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: David Johansson

"om jag inte redan har lämnat in den?!"



Bra att du vet sånt älskling ;)<3

2009-01-14 @ 14:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0