Det blev sovmorgon...

Igårkväll när jag gick och la mej hade jag bestämt mej för att faktiskt gå upp tidigt och vara med på föreläsningen nu på morgonen. Men sedan fick jag ett sms av Daniella imorse runt halv sju, där hon undrade om vi verkligen skulle gå. Och när man ligger där i sängen, och är hur trött som helst. Då vill man inte gå! Så svaret blev nej, och jag låg kvar och hade en lång skön sovmorgon. Sen kommer dock problemet med att bortförklara det hela för mina lärare, men det löser sig.

Nu sitter jag alltså här, klar för att gå till skolan, men jag behöver inte gå förrän om 40 minuter. Då ska jag träffa Daniella först, och vi ska äta lunch, och sedan blir det media, och ha redovisningar av vår reklamidé. Äntligen! Känns som om vi har jobbat med den hur länge som helst.

Efter skolan ska jag möta D och vi ska gå och köpa skor till honom. Sen ska vi gå hem hit, och bara mysa.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Yeay! Dildoreklamen ;)

Jag ska försöka äta lite mat nu, (lunchdags) och sen ska jag kolla på när några dansar vals på deras idrott, vår idrottslärare är ny så vi får se om det blir vals på riktigt eller bara blaj som det brukar bli... Jaja, jag ska ju inte vara med eftersom jag fortfarande är sjuk. Det blev en lång kommentar. Ha en mys-dag :D

2009-01-27 @ 11:56:26
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0