Boxen är slut!

Jaa, nu har jag sett alla avsnitt av One Tree Hill som finns i första boxen. Och jag känner ett smått behov att köpa nästa, haha. Men det får vänta ett tag. Jag har andra saker som behöver prioriteras. Men men.

Dagen har varit sådär. Först tandläkaren, och henne tänker jag inte nämna mer. Jag får ont bara jag tänker på henne. Sedan träffade jag Carl, och det livade upp det hela lite. Sen blev det skola, och jag var hur stressad som helst på mediaproduktionen, och jag hoppas att folk inte tyckte jag var för elak. Jag blir lite sur när jag är stressad...
Efter skolan gick jag och Malin ner till stan och fixade lite saker. I alla hast hittade jag en tunika på Gina Tricot för 49 kr, och jag kunde bara inte stå emot, så nu hänger den i min garderob. Den börjar bli lite full snart, men jag kan inte hjälpa det. Jag är svag för kläder och skor, bevisligen. Men men, det är ju inget sjukligt iaf ;)

Nu ska jag försöka få i mej en kopp te eller liknande, och sedan ska jag somna framför Skärgårdsdoktorn. (Box lånad av Malin för att fördriva tid).

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du blir lite lätt elak och får vissa ondhetstendenser när du är stressad ;) Fast det är ok, huvudsaken är att man vet hur man får dig mindre stressad :D

2009-01-21 @ 16:12:12
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0