Back to school.

Nu har min första dag i skolan för året börjat, och allt flyter på som vanligt. Lyckades till och med komma i tid idag, och hade även tid över för att gå och köpa kaffe. Det är min nya drog efter lovet, och jag kan inte vara utan. Det började nog när jag var i fjällen, där jag satt och drack kaffe och läste böcker, medan de andra åkte skidor. Och nu när jag är hemma har det bara fortsatt...

Nu ska jag ha Historia, och vi ska tydligen börja jobba med folkmord och förintelse. Antar att det är typ samma sak som jag gjorde i nian, så jag tror inte det blir så jobbigt. Kanske till och med kan använda lite av arbetet jag gjorde då. Hoppas det.
Har i alla fall bestämt mej för att verkligen lägga ner tid på skolan nu. Med tanke på att jag inte gjorde det förra terminen. Måste göra det om jag ska ha en chans att förverkliga mina drömmar. Jaja, nog om det. Nu börjar lektionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0