Ansökan är skickad!

Nu har jag äntligen fått iväg min ansökan till Kolmården, och jag måste säga att det känns skönt. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Får väl se om dom tar in mej igen.

Förut var jag nere på stan och tog en fika med Mathilda och Sandra och jag måste säga att det var jättetrevligt. Efter det gick jag ner till mobilakuten och lämnade in min kära mobil. Så nu är jag fast vid min gamla igen. Hoppas bara att den blir klar på en vecka nu som dom sa. Men Daniella fick ju vänta i en månad, så man kanske inte ska hoppas för mycket.

Nu tror jag att jag ska roa mej lite med att spela Sims igen. Har kommit in i en perid där jag tycker det är roligt igen.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0