Zzzz

Nu är jag hemma från dansen, eller jag har varit hemma ganska länge om jag tänker efter. Jag gillade verkligen att vara tillbaka, även fast det var lite nervöst. Och på torsdag är det min tur att börja dansa igen. Pirrigt! Men det ska bli kul. Hoppas bara jag gillar gruppen och att jag passar in, hehe.

På torsdag kommer elsk hit och det ska bli mysigt. Var ju några dagar sedan vi sågs. Så det ska bli massa trevligt! På torsdag ska jag försöka byta mina nya danskor, för det blir svarta märken i golvet när man dansar med dom. Och det blir inte bra. Så jag måste få tag i några snygga och sköna skor innan dansen! Hoppas Daniella vill följa med (A), haha!

Nu ska jag gå och lägga mej snart.
Godnatt.

Bild på mej

En bild på mej från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0