Zombie?!

Jag är fortfarande hur trött som helst, även om jag har sovit i några timmar, och bara varit hemma och slappat hela dagen. Det känns som om jag går runt och är nån sorts zombie! Det är illa. Ikväll blir det att gå o lägga sig tidigt, så att jag är pigg imorn. För imorn är en speciell dag (för mej iaf) och då måste jag vara pigg och glad! För annars är jag inget roligt sällskap och det har jag inte lust att utsätta någon för.

Ikväll är det Gordon's kitchen nightmares och då ska jag ligga i soffan och äta lite godis eller chips (jaa, jag ska spara till dej med, hehe) och bara beundra denna läskiga kock. Han är lite skrämmande, men jag gillar honom ändå!

Nu ska jag kolla runt på facebook eller nått.

// Myhsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0