Tröttis-dag!

Igårkväll hade jag tråkigt när jag kom hem, så jag plockade ihop lite saker och promenerade hem till T igen. Vi låg och kollade på tv en stund, och sen gick vi och la oss.
Vaknade där halv åtta imorse, och znozzade fram till kvart i. Då var det en halvtimme kvar tills svenskan började så det var bara att dra på sig kläderna och gå mot skolan.
På väg till skolan får jag ett samtal av Daniella, där hon säger att hon sitter fast i Fyllingarum, för att 46:an brinner! Snacka om att man blir lite orolig, eftersom typ halv vår klass satt på den bussen. Men det hade gått bra iaf.

Sist på dagen hade vi matte, och jag kan säga såhär; undrens tid är ännu inte förbi! Jag tror faktiskt jag förstog allting idag. Och det kan jag säga, att det händer inte ofta, haha! Så det kändes bra.
Nu är jag hemma, och ska strax gå ner till Ica för att handla det som behövs för att göra pannkakor. För det är det som står på menyn idag. T kommer också hit och det ska bli trevligt att ses en stund. Den träningsnarkomanen ska ju iväg sen ikväll, så då hinner vi ju inte ses, hehe. (Nu ska jag inte vara elak här, men jag tror han fattar).

Nu ska jag nog försöka få ihop ett ordentligt CV och personligt brev som jag kan dela ut i affärer och mojs. Jag vill ha ett jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0