Städning

Nu är jag äntligen hemma efter skolan, och jag är sjukt trött i kroppen. Vi hade dynamisk och statisk styrketräning idag, och nu har jag officiellt bestämt mej för att jag måste börja träna. Den ni!
Skämt å sido, det är ju pinsamt när man inte klarar vissa saker. Så när vädret tillåter ska jag börja springa, plus att jag funderar på ett träningskort på antingen Friskis eller Medley. Får se vilket det blir.

Nu ska jag röja upp lite här hemma, för det ser lite ut som kriget. Diskmaskinen behöver köras, och bänkarna i köket är alldeles mjöliga från pannkaksbaket igår. Så det ska jag väl försöka fixa lite fort. Sen runt kvart över två, ska jag gå bort till T och umgås lite med honom innan han ska ner till viken och träna.
Ikväll ska jag till dansen också, så då lär jag väl bli ännu ömmare i mina muskler imorn. Great!

Nu ska jag göra lite nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0