Söndag

Vaknade imorse av att elsk ringde, och fick gå upp och öppna dörren för honom. Sen åt vi frukost och sen blev det att spela Wii. Var länge sen så man var lite otränad, hehe. Runt två hoppade vi in i duschen eftersom vi skulle hem till mormor och äta.

Hos mormor fick vi god mat, som alltid, och sedan blev det mumsmums-krig när vi fikade xD Skrattade så jag grät! Tills jag fick mumsmums i mitt ansikte xD haha! Men kul var det.

Nu sitter jag här och elsk spelar Wii med min syster. Orkar inte skriva så mycket idag, för de har liksom inte hänt nått speciellt. Ikväll blir det mys framför en film. Vet dock inte vilken. Elsk får välja mellan the Brake-up och Beck. Undar vilken han väljer, hehe...

Hoppas eran helg har varit bra! Och imorn ska man tillbaka till vardagen... Lycka till vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0