Snart sova

Nu är jag hemma efter en kväll hos T, och det var riktigt trevligt.
När jag kom dit hade han lagat mat åt mej (och åt sig själv, haha) och jag tycker han var duktig. Det blev ris och kycklingwok, mums!
Sen la vi oss i soffan och slötittade på Lyxfällan, tills melodifestivalen började. Då tittade vi på det, och analyserade sönder alla låtar. Tycker att det är lite roligt att vi alltid tycker likadant.

Sen blev det bara slötittande på tvn och prat, och efter ett tag var jag tvungen att gå hemåt. T följde mej halva vägen och sen fick jag klara mej själv. Men det gick bra. Mötte Tito på vägen, så det löste sig.

Imorn blir det att gå upp halv åtta, för jag ska ut till blacka igen och ha konfirmander. Vad jag ska göra efter det är fortfarande oklart. T är dock inte hemma, så jag får nog klara mej utan honom en dag... Antingen åker jag ut till kusinen, eller så kollar jag när Tito och hans vänner spelar in en film. Vi får se.

Nu ska jag sova vänner.
Btw, tycker att det är lite dåligt med komentarer nu, så skärp er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0