Slapp dag idag

Vaknade klockan sex imorse när jag fick sms, men jag var så trött att jag bara vände på mej och somnade om. Sdan fick jag ännu fler runt sju, samtidigt som min klocka ringde och då lyckades jag öppna ögonen så pass mycket att jag kunde läsa. Jag måste säga att vakna och inse att man har fått sms, är väldigt trevligt! Så det tycker jag vi fortsätter med...

Runt kvart över sju släpade jag mej upp, och satte mej vid tvn och åt frukost. Det blev knäckemacka och juice. Kollade en stund på vakna med the Voive, och sen gick jag och klädde på mej och borstade tänderna. Sen bar det av ut till bussen.

Jag åkte ner till stan på ett litet äventyr, mer tänker jag inte säga. (Något måste man ju få ha för sig själv? hehe) Men jag måste bara säga att det är konstiga frågor folk kan få för sig att ställa. Vad tycker ni om frågan "Har du nån pappa?" Seriöst, har inte alla en pappa? xD Jaja, fick mej ett gott skratt iaf.

Nu ska jag nörda Sims en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0