Plugg!

Nu är jag hemma efter en ny dag i skolan, och jag kan säga att den inte var direkt uppiggande! På engelskan fick vi sitta i små mobbade rum och läsa dikter om döden, som man inte fattade någonting av. Sådär lagom trevligt en måndag-morgon. På historian hade vi jordens genomgång om triangelhandel mellan världsdelarna, och fick massa frågor till det. Nästan roligt. (Eller inte).

Efter skolan mötte jag T vid hållplatsen, och sen gick vi hem till honom en stund. Jag fick honom att diska (mohahaha) och jag fick vara med i Linnis lilla undersökning om ledarprofiler (?). Sen skyndade vi oss till bussen (men missade den precis, så vi fick ta en annan) och åkte ner till söder. T skulle vidare ner till resecentrum och sen till Linköping för att eventuellt få jobb, och jag skulle hem.

Nu sitter jag här, och borde plugga. Men jag har ingen ork till det hela! Jag måste, jag vet. Jag ska...


Förresten, det har börjat bli lite dåligt med komentarer, så släng in några! Det blir så mycket roligare då :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

slänger in kommentar hanna är nyfiken på T ^^

2009-02-24 @ 21:57:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0