Ny bloggdesign på ingång!

Min underbara vän Malin har erbjudit sig att hjälpa mej med en bloggdesign, och jag är evigt tacksam! Vet dock inte hur jag ska betala tillbaka henne, men det löser sig nog. Jag har sett lite av min header och den är jättefin! Så jag litar helt och fullt på Malins jobb. Är nyfiken på hur resultatet blir!

Nu ska jag försöka komma ifrån datorn och gå och lägga mej. Ska upp rätt tidigt imorn för jag har prov på morgonen och jag vill vara där i tid. Det är mitt slutprov i teckenspråkskursen. Hoppas bara att det går bra! Sedan är meningen att vi ska ha programdag på skolan och köra "kontorsstolsrace" genom korridorerna, men jag vet inte om jag har nån lust att gå på det. Har jag huvudvärk som idag, tror jag nog att jag går hem efter provet ist.

Nej, nu ska jag försöka komma i säng.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Grymt fint bloggen blev! <3 malin är bäst! men du med :)

2009-02-05 @ 18:11:06
URL: http://kyss47.blogspot.com
Postat av: Hanna

Designen är jättefin! :D

2009-02-05 @ 18:45:02
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0