Morgon

Jag hann tyvärr inte skriva mer igårkväll, eftersom jag kom hem ganska sent. Jag var hur trött som helst och efter att samtal med D och med min mamma, så la jag mej i sängen och somnade nästan direkt.

Idag skulle jag ha haft teckenspråk på morgonen, men jag hade en fruktansvärd huvudvärk när jag vaknade, så jag kunde verkligen inte gå upp. Så jag somnade om, och vaknade vid åtta, och huvudvärken hade gått ner lite, så då gick jag upp. Alltså blir det bara svenska för mej idag. Och sedan ett litet idrottsprov. Men det är inte så farligt.

Efter skolan ska jag hem till min lilla mormor, och vi ska fika och kolla på lite kläder och sånt. Sen (hoppas jag) skjutsar hon hem mej, och då ska vi äta, och sen bär det av till dansen ikväll.

Det är fullt upp vänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0