Migrän.

Igår kväll hade jag migrän, och mådde inte alls bra. Och imorse vaknade jag med det igen, och av den anledningen kom jag inte upp ur sängen den tiden jag skulle. Så jag missade projektarbetet, men jag tror jag överlever. Nu är det bättre i alla fall, så jag ska gå till medialektionen. Vi har ju prov, så jag känner att jag måste dit! (Fast jag inte har läst på...)

Idag ef´ter skolan ska kanske mamma följa med mej till stan och försöka hitta ett par skor som jag kan ha till dansen, som faktiskt börjar på torsdag. Ska bli skitkul att börja igen.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen kila.

Kommentarer
Postat av: emma

usch, det låter inte alls skojj:(

buggar du? eller har du hittat nån ny dans??? nya skor är alltid kul^^

2009-02-02 @ 17:32:33
URL: http://frostflinga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jepp, jag buggar!

2009-02-02 @ 19:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0