Melodifestivalen hos T ikväll

Igår åkte jag ner och mötte T vid bussen och sedan blev det film hemma hos honom och efter det en mycket kall promenad hem mitt i natten.
Jag skulle dock upp tidigt idag eftersom vi hade konfirmander klockan tio, så jag fick inte sova så mycket som jag kanske hade behövt. Men jag lever ändå. Nu är jag i alla fall äntligen hemma, och ska göra iordning lite hemma. Ställa in saker i diksmaskinen och eventuellt gå ner och handla mjölk och lite annat.
Runt halv sju ska jag börja traska iväg mot Hageby. Jag ska hem till T och äta mat och se melodifestival. Ska bli riktigt mys! (Trots att jag tydligen äter på egen risk, haha!).
Sen blir det nog att gå hem mitt i natten igen, men det är det värt.

Imorn bär det av ut till Skärblacka igen, eftersom vi har konfirmander då med. Men imorn behöver jag i alla fall inte åka buss på morgonen, för Liza är världens bästa och hämtar upp mej hemma!
Vad jag gör efteråt är en annan fråga. Kanske har jag tid att åka förbi min kära kusin och hennes lilla familj. Det är sånt som märks.

Nu ska jag fixa lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0