Media

Vaknade imorse, och var i alla fall rätt pigg. Gick upp och duschade och fixade iordning mej medan T fortfarande låg och latade sig i min säng. Men när jag skulle äta frukost drog jag upp honom ur sängen. Han skulle ändå hem och jobba när jag gick till skolan.
Vi fick lite tid över innan vi skulle gå, så vi spelade lite Wii. Jag vann, hehe ;)

Nu sitter jag i skolan på dagens första lektion, och gör ett arbete om bildanvändning. Det är väl inte jättekul, men bättre än gårdagens tråkiga engelska. Snart är det mat, och sen skulle vi nog ner till arbetets museum och titta på någon utställning och få inspiration till vårt slutprojekt. Jag vet dock inte hur jag ska ta mej dit, för jag tänker INTE gå ner. Men vi får väl se.

Nu ska jag ägna mej åt arbetet.

Kommentarer
Postat av: Felicia :P

Haha de är mitt Wii... Men du får ju spela det vet du.. om du inte vill att jag ska komentera så ska du säga till. :P <3

2009-02-24 @ 14:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0