Måndagskväll

Nu har jag och syster tittat på ett program om familjer som har jättemånga barn. En familj t.ex. hade 10 barn! Jag skulle aldrig orka. Men jag beundrar dom hur mycket som helst för att dom får allting att gå ihop. Själv har jag bestämt mej för att jag inte vill ha mer än tre barn. Det tror jag passar alldeles utmärkt. Men man vet ju aldrig... Hehe.

Över till något helt annat. Är det någon som läser min blogg som är bra på det här med bloggdesign? För jag vill verkligen förändra bloggen men jag vet inte hur man gör?! Jag är helt lost på sånna där grejer, haha! Men om ni är duktiga på det, lämna gärna en komentar :)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0