Konfa-söndag

Jag gick upp typ nyss, och jag är egentligen trött och hade velat ligga kvar i sängen. Men det kan jag inte, eftersom jag ska ut till blacka och ta hand om mina kära konfirmander. Så det blev ännu en tidig morgon detta lov.
På tal om lov, så är det här sista dagen innan vi börjar skolan igen, och jag har en sån där välkänd söndags-ångest! Jag har ingen lust att gå till skolan imorn, och jag har deffinitivt ingen lust att ha projktarbete på morgonen. Usch på skolan säger jag bara. Man borde ha sportlov, påsklov och höstlov i två veckor vardera. Fast då skulle vi behöva gå i skolan längre in på sommaren, och det gillas inte heller. Men men.

Nu ska jag se till att få på mej lite kläder, och så ska jag äta frukost.


Hur ska ni spendera er sista lov-dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0