Jag blir snart en smiley

Jag går ju runt och ler hela tiden. Det här är inte normalt! Man borde inte kunna känna såhär, efter såhär kort tid. Men som någon klok person sa, jag orkar inte bry mej om vad man borde, för jag känner såhär i alla fall! Och det var rätt bra sagt tycker jag.

För att prata om nått annat, så kom min mormor hit idag med alla mina kläder som jag hade beställt. Allt förutom en skjorta passade, så nu har jag massa nya kläder och jag är sjukt nöjd! Ska byta skjortan mot två par byxor, för dom var sjuuukt billiga! Sen blire lite skor oxå, när vårnyheterna kommer! (Vill passa på att säga att detta är min mormors 18-års present till mej, så jag är inte bortskämd!).

Nu ska jag vara lite arg på min syster för att hon alltid vill se på tvn samtidigt som mej! På en annan kanal, så jag måste dra en kabel genom hela lägenheten för att få se det jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0